Observarea si Simularea ca metode de cercetare in marketing Marketing Informational

CURSUniversitateASEMProfesorNu Este Specificat

preview iconExtras din document

Specificul observării ca metodă de cercetare consta în aceea că informaţiile sunt culese de la purtătorii lor fără antrenarea acestora în mod vizibil (fără ca ei să-şi dea seama). Astfel sunt înlăturate în totalitate distorsiunile de comportament care intervin frecvent atunci când oamenii realizează că „sunt luaţi în vizor" sau atunci când sunt anchetaţi. De fapt, acesta este cel mai mare avantaj pe care observarea discretă îl prezintă faţă de celelalte metode de colectare a informaţiilor directe. Prin intermediul observării se desprind informaţii cu privire la atitudinile persoanelor faţă de anumite produse (sau faţă de caracteristicile lor), la frecvenţa manifestării anumitor comportamente, la modul în care vânzătorii reuşesc să atragă sau să îndepărteze clienţii prin ceea ce fac, la reacţiile cumpărătorilor la anumiţi stimuli de marketing etc.

  • flag rom iconLimba
  • Romana
  • file doc iconFormat
  • doc
  • file weight iconMarimea
  • 63 Kb
  • upload iconAdaugat
  • 22.Dec.08
  • user iconAutor
  • zmeu
  • download iconDescarcari
  • 32
Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Observarea si Simularea ca metode de cercetare in marketing Obiect: Marketing Informational

Contacte

mail iconconspecte@gmail.comskype logoconspectemail boxScrie mesaj administratiei
Copyright 2018 Conspecte.ro