SE VINDE (500E)

Conspecte.roConspecte

Conceptul si componentele unui sistem informational de marketing Marketing Informational

CURSUniversitateASEMProfesorNu Este Specificat

preview iconExtras din document

1. CONCEPTUL SI COMPONENTELE UNUI SISTEM INFORMAŢIONAL DE MARKETING 1.1 Sistemul înregistrărilor interne 1.2. Sistemul de supraveghere a pieţei 1.3. Sistemul cercetărilor de marketing 2. Etapele cercetării de marketing 2.1. Identificarea şi definirea problemei 2.2. Fixarea obiectivelor cercetării 2.3. Formularea ipotezelor 2.4. Determinarea nevoilor de informaţii 2.5. Alegerea metodei de colectare a datelor 2.6. Selectarea tipului de cercetare 2.7. Elaborarea planului cercetării 2.8. Colectarea datelor 2.9. Prelucrarea şi analiza datelor 2.9.1. Analizele calitative 2.9.2. Analizele cantitative 2.10. Formularea concluziilor şi recomandărilor 2.11. Prezentarea rezultatelor Fiecare firmă trebuie să direcţioneze fluxul informaţiilor de marketing către directorii săi de specialitate. Companiile analizează nevoile de informaţie ale directorilor, în funcţie de care se elaborează sisteme informaţionale de marketing (SIM) adecvate. Vom defini astfel un sistem informaţional de marketing: Sistemul informaţional de marketing (SIM) este un ansamblu format din specialişti, echipamente şi procedee de culegere, sortare, analiză, evaluare şi distribuire a informaţiilor necesare, corect şi la timp, către factorii de decizie din domeniul marketingului. Conceptul de SIM este prezentat în figura de mai jos. ...

  • flag rom iconLimba
  • Romana
  • file doc iconFormat
  • doc
  • file weight iconMarimea
  • 163 Kb
  • upload iconAdaugat
  • 22.Dec.08
  • user iconAutor
  • zmeu
  • download iconDescarcari
  • 41
Download
alert iconRaporteaza o eroare
0 Comenteaza
+1
Posteaza

Curs: Conceptul si componentele unui sistem informational de marketing Obiect: Marketing Informational

Contacte

mail iconconspecte@gmail.comskype logoconspectemail boxScrie mesaj administratiei
Copyright 2018 Conspecte.ro