SE VINDE (500E)

Conspecte.roConspecte

Cursuri la Cercetari de Marketing

  • Academia de Studii Economice din Moldova
  • Vasile Golovco
  • 1
pdfTema1 Simk

Sistemul informational de marketing

  • ASEM
  • Solcan A
  • 1
docProiectarea cercetarilor de marketing

Proiectarea cercetarilor de marketing

  • ASEM
  • Fdfa
  • 1
pdfCercetari de marketing

EMA 3: Metodele de cercetare în marketing Există 5 metode de cercetare utilizate în marketing, inclusiv o metodă bazată pe datele secundare (documentarea) şi 4 – pe datele primare (observarea, sondajul, experimentul şi s

  • ASEM
  • Golovco Vasile
  • 0
pdfStudierea comportamentului consumatorului

PDF curs tema 6 comportamentul consumatorului

  • ASEM
  • Golovco
  • 1
pdfComportamentul consumatorului

Comportamentul consumatorului reprezintă activităţile observabile ale acestuia în legătură cu achiziţionarea bunurilor sau serviciilor. Acest comportament prezintă interes pentru marketer, deoarece înţelegân

  • ASEM
  • Filip
  • 0
pptCercetarea

Cercetarea teoretică: metodele analizei calitative a fenomenelor și proceselor economice

  • ASEM
  • Golovco
  • 0
pdfMixul de marketing

Mixul de marketing

  • ASEM
  • Golovco
  • 0
pdfEsantionarea

Esantionarea

  • ASEM
  • Golovco Vasile
  • 1
pdfEsantionarea-scalarea tema 4

Tema 4 cercetari de marketing

  • ASEM
  • Golovco Vasile
  • 0
pdfTema 6 Comportamentul

Tema : Studierea comportamentului consumatorului 1. Studiul comportamentului consumatorului prin prisma procesului decizional de cumpărare 2. Studiul preferinţelor consumatorului 3. Măsurarea şi analiza satisfacţiei c

  • ASEM
  • Golovco Vasile
  • 1
pdfTema 5 Mixul de marketing

1. STUDIEREA PRODUSULUI 1.1. Testarea conceptului de produs Ideile atrăgătoare trebuie transformate în concepte de produs apte de a fi supuse testării. Trebuie să facem deosebire între ideea de produs, conceptul de prod

  • ASEM
  • Golovco Vasile
  • 0
pdfTema 4 Esantionarea si scalarea

SCALAREA ŞI EŞANTIONAREA ÎN CERCETARILE DE MARKETING I. Masurarea si scalarea în cercetarile de marketing 1. Măsurarea si scalarea. Tipurile de scale. 2. Metodele de scalare in marketing. --- 1 --- Masurarea si scala

  • ASEM
  • Golovco Vasile
  • 0
pdfTemai 1 Cercetari de marketing

Tema 1. CONCEPTUL SI COMPONENTELE UNUI SISTEM INFORMAŢIONAL DE MARKETING Fiecare firmă trebuie să direcţioneze fluxul informaţiilor de marketing către managerii săi de marketing. Companiile analizează nevoile de informaţ

  • ASEM
  • Vasile Golovco
  • 3
zipCercetari de mk

Dhgfsdfdghfgdnjkbxhbnfghngnbv

  • ASEM
  • Golovco Vasile
  • 1
pdfMetode de cercetare , tema 3 la cercet de mk

TEMA 3: Metodele de cercetare în marketing Există 5 metode de cercetare utilizate în marketing, inclusiv o metodă bazată pe datele secundare (documentarea) şi 4 – pe datele primare (observarea, sondajul, experimentul şi

Contacte

mail iconconspecte@gmail.comskype logoconspectemail boxScrie mesaj administratiei
Copyright 2018 Conspecte.ro