SE VINDE (500E)

Conspecte.roConspecte

Cursuri la Bazele Marketingului

  • UTM
  • Childescu V.
  • 0
docDistributie logistica

Politica de plasament şi distribuţia fizică (logistica) 1. Conţinutul şi rolul distribuţiei în mixul de marketing. 2. Canalele de distribuţie. 3. Distribuţia fizică sau logistica mărfurilor. -1- Distribuţia re

  • Universitate
  • Nu Este Specificat
  • 0
docОсновы менеджмента и маркетинга

Глава 1. Возникновение и развитие менеджмента Глава 2. Функции менеджмента. Глава 3. Кто такие менеджеры, и что они делают? Тема 4. Сущность маркетинга. Teмa 5. Товарная и ценовая политика фирмы Тема 6. Товародвиже

  • ASEM
  • Savciuc Oxana
  • 1
pdfMarketing,management

Philipp Kotler marketing,management

  • USMF
  • Rotaru Olesea
  • 0
pdfTestul nr 1 la Merceologie

Bazele merceologiei amanuntit

  • USM
  • Bogdan Rodica
  • 1
pdfBazele marketingului

B a z e l e m a r K t E N G U L U I

  • ASE Bucuresti
  • Abramihin Cezara
  • 1
pdfProiectarea campaniilor publicitare

La fel ca o campanie de Relaţii Publice, o campanie publicitară este rezultatul unui intens efort de planificare. Pentru a se asigura că mesajul referitor la produsul sau serviciul de promovat va fi perceput şi, în f

  • UTM
  • Andreev Liliana
  • 4
pptxCercetarea de marketing

1. Conţinutul, domeniile şi tipologia cercetărilor de marketing. 2. Organizarea cercetărilor de marketing. Cercetarea de marketing reprezintă o activitate prin intermediul căreea, cu ajutorul unor concepte, metode şi te

  • UTM
  • Childescu
  • 2
pptxEsenţa marketingului

1. Apariţia şi evoluţia marketingului. 2. Esenţa, principiile şi funcţiile marketingului. 3. Domeniile de aplicare a marketingului.

  • ASEM
  • Nu Este Specificat
  • 5
docManagementul calitatii si controlului tehnic de calitate

Cap. I Probleme de baza ale calitatii produselor 1.1.Calitatea, notiune concreta, complexa, dinamica. 1.2.Caracteristici de calitate. 1.3.Standarde, norme, reglementari privind calitatea. 1.4.Indicatorii de caracterizar

  • USM
  • Nu Este Specificat
  • 3
docOrientarea spre clienti in Marketing

1.Marketingul interactiv sau relaţional 2.Conceptul de orientare spre clienţi 3.Conceptul de fidelizare a clienţilor 3.1.Managementul fidelizării clienţilor 3.2.Fidelizarea clienţilor 3.3.Strategia de fidelizare a cli

  • Colegiul Financiar Bancar din Chisinau
  • Varticovschi Inga
  • 1
docxCanalele si formulele distributiei

Canalele si formulele distributiei Analiza canalelor de distributie Analiza formulelor de distributie Pentru L. Stern si A.E. El Ansary , canalul este ansamblul institutiilor care are responsabilitatea de a asigura disp

  • ASEM
  • Gaugas Tatiana
  • 0
pdfRelationship Marketing

With the growth of the internet and mobile platforms, relationship marketing has continued to evolve and move forward as technology opens more collaborative and social communication channels. This includes tools for mana

  • ASEM
  • Agafita Dan
  • 1
docxMediul marketingului si analiza acestuia

2.1. De ce, cunoasterea mediului marketingului? 2.2. Ce se intelege prin “mediu de marketing” ? 2.3. Macromediul marketingului 2.4. Micromediul marketingului 2.5. Analiza mediului marketingului Pentru a comercializa cu

  • USM
  • Grosu Elena
  • 1
docxMediul de marketing al intreprinderii

2.1. Micromediul de marketing 2.2. Macromediul de marketing Obiectivele capitolului: Dupa ce veti citi acest capitol, veti fi capabil sa: - evaluati mediul în care sunt luate deciziile de marketing în scopul desfasurari

  • ASEM
  • Nu Este Specificat
  • 0
docPolitica de distributie - un element cheie in marketing

Conceptul, continutul si rolul distributiei Politica de distributie cuprinde totalitatea deciziilor care se refera la o asigurare a treptelor de desfacere subordonate cu performantele întreprinderii.1 Conceptul de distr

Contacte

mail iconconspecte@gmail.comskype logoconspectemail boxScrie mesaj administratiei
Copyright 2018 Conspecte.ro