Cursuri la Analiza Concurentei si Strategii Competitive

  • ASEM
  • Grosu Vladimir
  • 1
pdfTema 5, Analiza competitivitatii

SEGMENTARE ŞI POZIŢIONARE – INSTRUMENTE GENERICE ALE MARKETINGULUI STRATEGIC Segmentare: concept, criterii, evaluare, alegere. VG, ASEM, 2011 DEFINIŢIA SEGMENTĂRII fracţionarea, stratificarea cumpărătorilor din cadru

  • UTM
  • Grosu Vladimir
  • 8
pptSegmentare si pozitionare - instrumente generice ale marketingului strategic

Segmentare: concept, criterii, evaluare, alegere. Poziţionare: definire, strategii, tactici, erori. Segmentare: concept, criterii, evaluare, alegere. DEFINIŢIA SEGMENTĂRII fracţionarea, stratificarea cumpărătorilor di

  • UTM
  • Grosu Vladimir
  • 9
pptMetode de analiza a portofoloiului de activitati

Metoda Boston Consulting Group Metoda General Electric/McKinsey Modelul Shell/Arthur D.Little Modelul Igor Ansoff Modelul Profit Impact of Marketing Strategy Modelul Porter Metoda ABC Metode calitative de analiză

  • UTM
  • Grosu Vladimir
  • 10
pptUn model de analiza a concurentei

Elementele componente ale modelului Determinarea răspunsurilor concurentului Elementele componente ale modelului Obiectivul analizei concurenţei este de a descoperi: schimbările strategice pe care intenţionează să le

  • UTM
  • Grosu Vladimir
  • 8
zipAnaliza structurala in interiorul sectoarelor de activitate

Variabilele strategiei concurenţiale Grupurile strategice Harta grupurilor strategice în calitate de instrument analitic Variabilele strategiei concurenţiale Variabilele strategice aflate la dispoziţia firmei: special

  • UTM
  • Grosu Vladimir
  • 6
pptElaborarea strategiilor concurentiale

Strategii concurențiale generale Strategii competitive de marketing METODA CLASICĂ de elaborare a strategiei Elaborarea unei strategii concurenţiale este echivalentă cu găsirea unei formule pentru modul în care firma v

  • ASEM
  • Grosu Vladimir
  • 11
pptxAnaliza fortelor concurentiale

Întreprinderea modernă: misiune, obiective, strategii, DSA Mediul concurenţial şi factorii determinanţi ai acestuia MISIUNEA reprezintă „o descriere detaliată şi clară a scopului (ţelului) de durată care ghidează acţi

Contacte

mail iconconspecte@gmail.comskype logoconspectemail boxScrie mesaj administratiei
Copyright 2018 Conspecte.ro